Visual Basic Tema Ekleme

 Merhaba Arkadaşlar

Bu paylaşımımda sizlere Visual Basic Form temaları,skinleri,tasarımlarını tanıtacağım.Anlatımımıza Geçelim.


Öncelikle Temalar,Skinler yada her ne demek isterseniz,Genelde temaları tek tek aramanız gerekebiliyor.Fakat buna bir çözüm bulundu.Temaları teker teker aramanıza gerek yok.Peki bu nasıl olucak ?
Çok basit Theme Arcihve olarak adlandırılan bu yazılım Visual Basic taraından desteklenen tüm temaların bir programda paket halinde bulunmasını sağlıyor.Bende bugün sizlere bu programın nasıl kullanıldığını ve Visual Basic projelerimiza nasıl temalar ekleyebileceğimizi anlatacağım.



Theme Archive Nedir,Nasıl Kullanılır?

Bahsettiğimiz bu arşiv bize üç seçenek sunuyor.




Save →Bu seçenek ile istediğimiz temayı .vb formatında kaydedebiliyoruz.

Save all the themes → Bu Seçenek bize arşivdeki tüm temalari (Yanılmıyorsam 106 adet) .vb formatında bir klasör içinde masaüstüne kaydediyor.

Copy →Bu seçenek ise bize direk temanın kaynak kodunu veriyor.





Visual Basic Projemize Nasıl Tema Ekleriz ?

Şimdide geldik temamızı Visual Basic uygulamamıza,projemize ekleme kısmına.

Adım adım ve detaylı bir biçimde anlatmayaca çaşılacağım.

Adım 1 → Arşivimizde aldığımız kodun çalışabilmesi için bir class'a ihtiyacımız var.Bu yüzden "Solition Explorer" Penceresinden projemize sağ tık yapıyoruz.Ardından açılan menüde "Add" Kısmına geliyoruz.Add Kısmına geldiğinizde yeni bir menü daha acılacaktır.Burdan "Class" Seçeneğine tıklıyoruz.

(Kısayol Olarak Shift+Alt+C Tuşları)




Adım 2 → Classımızı oluşturduktan sonra arşivden aldığımız kodu class bölümüne yapıştırıyoruz.(Tümünü seçip yapıştırmanızı tavsiye ederim Bkz: Ctrl+a Ardından Ctrl+v)

Adım 3 → Son adım olarak projemizi çalıştırıyoruz.(F5)
Ve Ardından Kapatıyoruz.Toolbox Yani nesnelerin bulunduğu türkçesiyle alet çantasını açıyoruz.Ve temamıza ait nesneler alet çantanıza eklendi.






Bir kaç temayı sizlere sunmak istedim ^^









Eşsiz 106 tema sizleri bekliyor.






İndirmek için Tıklayın

 İndirmek için Tıklayın





Arama Yapan Kişilerin Rahatça Erişebilmeleri için.

Visual Basic Tema,Visual Basic Skin,Visual Basic Theme,Visual Basic Tasarım Değiştirme,Visual Basic Form Tasarımı,Visual Basic Form Skin,Visual Basic Form Design,Visual Basic Form Tema,Visual Basic Tema İndir,Visual Basic